logo
glowna Orange Warsaw Festival – Event marketing masowy, dostarczający wachlarz doznań artystycznych, doznań rozrywkowych i widowiskowych. Olimpiada – wydarzenie w globalnej skali, z wielopoziomowym marketingiem, ma masowe pole oddziaływania na współczesnych konsumentów. Przyciąga spektakularną chęcią zwycięstwa, pobudza rywalizację, uruchamia nieograniczone ilości sportowych fun-klubów, milionów społeczności na całym świecie. Oferuje korzyści pozamaterialne, podobnie jak sponsorzy, którzy za każde pieniądze chcą skorzystać z wizerunku tego wydarzenia.

Podczas gdy programy marketingowo-sprzedażowe bombardowane przez środki masowego przekazu docierają do mas – nie zwracających na nie większej uwagi, tu, w alejce pt: Event marketing odbiorcą jest skonkretyzowany potencjalny Kowalski. To dostarczenie mu indywidualnych wrażeń wpływa na jego decyzję zakupu. Indywidualna opieka hostessy, unikalna degustacja, oprawa muzyczna, scenografia. To dostarczanie bodźców przez pięć zmysłów – wzrok, słuch, dotyk, węch i smak. Tylko w ten sposób może klient zapamiętać najintensywniej zalety produktu, który jest przedmiotem akcji. Każdy produkt lubi swoją grupę odbiorców. Mieszają się w tłum – dokładnie ten, który jest najbardziej prawdopodobnym i najszybciej reagującym w procesie zakupu. Bacardi kocha Night Cluby, Pepsi nadmorskie plaże, Red Bull lubi polatać, Malboro siedzi na koniu.

- 1 - 2 - 3 -
ZADZWOŃ, NAPISZ DO MNIE

telefon +48 88 33 19 295
mail biuro@agaciesielska.pl
Zapraszam na mojego bloga
Jestem również tu: