logo
glowna W Polsce sam zwrot „Event Marketing” pięknie przyciągają oko na stronach internetowych, forach czy artkułach agencji marketingowych, eventowych, PR’owych. Niewielu ma świadomość, jaką kryje w sobie potęgę – bo faktycznie niewiele jest jeszcze na ten temat case study z rynku lokalnego. Ci co już weszli do tej rzeki – niechętnie dzielą się swoimi doświadczeniami – bojąc się konkurencji.

W dobie trendu wirtualnego, wymieniamy się na co dzień setkami maili, robimy telemosty – łącząc się z kilkoma miastami jednocześnie przez internet, odbieramy setki bodźców od atakujących nas reklam na ulicach, w prasie, TV. Nasza kliencka grupa „wirtualizuje się” stając się raczej bezosobową masą. Jak skuteczna jest to formuła – dowodzą firmy badawcze. To od nich wiemy, że rynek marketingowy w Polsce obecnie kurczy się – tak dla prasy jak dla outdoor’u. Telewizja trzyma swą wartość – ale jest tak droga że sięga po tę formę niewielu. Doświadczenie marki bezpośrednie - jest możliwe głównie przez Event marketing. Zwiększenie świadomości potęgi tego trendu nie pozostawia wątpliwości – efektywność ambientów czy roadshows, rośnie i porównując wyniki z 2012 – wrasta o 30-40% względem lat ubiegłych. Wskoczyć w ten pociąg jest kwestią tych kilku najbliższych miesięcy.

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Ciesielska

- 1 - 2 - 3 -
ZADZWOŃ, NAPISZ DO MNIE

telefon +48 88 33 19 295
mail biuro@agaciesielska.pl
Zapraszam na mojego bloga
Jestem również tu: