logo
glowna Event Marketing czyli dedykowany program
„na żywo”


Event marketing jest prężnie rozwijającą się branżą, wiodącą formą promocji firm, marek produktów i idei. To kampanie prezydenckie, zloty Harley’owców czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. To imprezy związane z przedstawicielami władz i show biznesu, realizowane z rozmachem znajdujące odbicie w mediach całego świata. To jeden z najważniejszych sposobów komunikacji klienta z konsumentami. Jakie są jego formy i czym różni się od autostrady środków masowego przekazu po alejki wysublimowanych eventów dedykowanych klientom? Jakie oblicza może przybierać? Sprawdźmy:

Degustacja kawy w Coffee Heaven w kubeczku z owijką np. Lufthansy = To jest Event marketing w skali micro. Ogromny ciągnik z naczepą, do której możesz wejść po tajemniczych schodkach. W środku wyciemniona przytulna przestrzeń i 10 stacji Playstation 4. To tu młodzież godzinami gra w najnowsze premiery gier XGames = Event marketing w skali małej. Stoisko Samsunga na środku Galerii Handlowej i ponad 800 dziennie odwiedzających – bawiących się na tabletach i smartfonach producenta w gry zaprogramowane tak, by każdy mógł doświadczyć kontaktu z produktem. To też jest Event Marketing, w skali średniej.

- 1 - 2 - 3 -
ZADZWOŃ, NAPISZ DO MNIE

telefon +48 88 33 19 295
mail biuro@agaciesielska.pl
Zapraszam na mojego bloga
Jestem również tu: