logo
ICP Group - KNOW-HOW CSR

imexICP Group od wielu lat z powodzeniem prowadzi akcje, związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Angażuje swoich klientów w pionierskie projekty "Give instead of take", podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Połączenie typowych zajęć integracyjnych z działalnością charytatywną doskonale motywuje do pracy nad sobą, do zwiększenia swej efektywności, do wzmocnienia relacji z otoczeniem. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie.

Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia pracownicy ICP Group prowadzą szkolenia z zakresu CSR. Pierwsze z cyklu zorganizowane przez EMTG na temat „CSR & Green Events” odbyło się w sierpniu i poprowadziła je Agnieszka Ciesielska.

Celem spotkania było uzupełnienie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i organizacji Zielonych Wydarzeń. Podczas szkolenia poruszane były tematy z zakresu:

- CSR w Polsce - definicja i obowiązujące normy, inicjatywy wspierające, diagnoza rynku
- Monitoring wyników i zarządzania CSR a rezultaty działań
- Liczne Case studies wybranych działań CSR
- Zarządzenie CSR - w jaki sposób firmy wdrażają i realizują standardy odpowiedzialnego biznesu?
- Współpraca wewnętrzna i zewnętrzna w Polityce Odpowiedzianego Biznesu
- Kształcenie i przygotowanie pracowników do działań CSR
- Komunikacja medialna CSR - Firma
- Rzetelny marketing - polityka komunikacji w oparciu o CSR
- Produkty firmy w oparciu o założenia CSR
- Zielone wydarzenia, organizacja, możliwości – wybrane case studies.

Spotkanie zorganizowane zostało dla przedstawicieli korporacji, agencji reklamowych i eventowych, oraz placówek naukowo-badawczych z branży motoryzacyjnej

„CSR & Green Events to szkolenie przybliżające zagadnienia budowania Strategii CSR-owych w Polsce. Jest to moda, trend, który coraz częściej zagląda do korporacji. Wynika to z chęci doskonalenia mechanizmów obiegu informacji wewnętrznych i zewnętrznych, dyktowania standardów współpracy z partnerami, oraz poszerzenia horyzontów działania nadając jednocześnie motywacyjny aspekt. Aktywny dialog i wymiana doświadczeń podczas szkolenia spowodował, że doszliśmy do wniosków którego mianownikiem było jedno stwierdzenie: CSR się opłaca w działaniach długoterminowych” podsumowuje Agnieszka Ciesielska z ICP Group

Więcej informacji: Gabriela Sobiech mail : biuro.prasowe@icpgroup.pl

ICP Group S.A. - spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży w zakresie Incentive Marketing. Dzięki produktom i usługom Grupy Klienci zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając biznesowe, wymierne korzyści. W skład grupy wchodzą :

Incentive Concept – zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i wyjazdów incentive. Firma działa na polskim i międzynarodowym rynku od dziesięciu lat. Jako pierwsza w Europie Środkowej otrzymała Crystal Award przyznawaną przez międzynarodowe stowarzyszenie SITE (The Society of Incentive and Travel Executives) – za najlepszy program incentive. Jest pionierem spotkań typu „give instead of take” („dawaj zamiast brać”), które angażują i pobudzają poczucie społecznej odpowiedzialności. Do kluczowych klientów agencji należą m. in. Astellas, Amgen, BASF, Knauf, Merck, Michelin, Orange, Warta.

Live Marketing Concept – specjalizuje się w tworzeniu i realizowaniu komunikacji eventowej oraz produkcji eventów. Agencja organizuje m.in. wydarzenia specjalne, spotkania tematyczne i biznesowe oraz road-show. Projekty LMC opierają się na strategii live marketingu, koncentrują się na tworzeniu przeżyć, doświadczeń i emocji u odbiorców, kreują brand experience. Do kluczowych klientów agencji należą m.in.: Astellas, AstraZeneca, Canon, Michelin, Mercedes-Benz, Nestle, Orange.

Incentive Concept Poland – specjalizuje się w projektach incomingowych, które ICP Group realizuje już od 2002 roku m.in. dla Shell Global, Somfy International, Freescale, Experience Worldwide. Jako członek SITE (The Society of Incentive & Travel Executives) oraz MPI (Meeting Professionals International) agencja ma dostęp do najważniejszych informacji odnośnie światowych trendów, najnowszych rozwiązań i rzetelnych partnerów biznesowych, dlatego z powodzeniem pomaga zagranicznym partnerom realizować projekty incomingowe w Polsce.

Powrót do listy artykułów